POLITYKA PRYWATNOŚCI

TWOJA PRYWATNOŚĆ,
MÓJ PRIORYTET.
ZAPEWNIAM BEZPIECZEŃSTWO
I POUFNOŚĆ TWOICH DANYCH!

Spis treści

  1. Informacje ogólne
  2. Zgoda użytkownika
  3. Zakres przetwarzania danych osobowych
  4. Sposób przetwarzania danych osobowych
  5. Udostępnianie danych osobowych
  6. Prawa Użytkownika

        I.            Informacje ogólne

HR EXPERT pogotowie kadrowo-płacowe Marta Orlikowska-Sobczyk, jako właściciel niniejszej strony internetowej dokłada najwyższych starań, aby korzystający z niej Użytkownicy czuli się bezpiecznie, powierzając swoje dane osobowe w trakcie korzystania ze strony internetowej. Ochrona danych osobowych Użytkowników jest dla nas sprawą najwyższej wagi.

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady i zakres przetwarzania danych osobowych Użytkowników, przysługujące mu prawa, jak też obowiązki administracyjne tych danych.

Użytkownikiem jest każda osoba korzystająca z usług elektronicznych, dostępnych w ramach strony internetowej.

Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika na niniejszej stronie internetowej jest HR EXPERT pogotowie kadrowo-płacowe Marta Orlikowska-Sobczyk, ul. Krzemieniecka 22c/1, 59-300 Lubin (zwanej dalej „Administratorem”).

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przede wszystkim z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwana dalej RODO).

     II.            Zgoda użytkownika

  1. Korzystanie z niniejszej strony internetowej przez Użytkownika jest jednoznaczny z wyrażoną przez Niego zgodą, na to że akceptuje On gromadzenie oraz wykorzystywanie przez Administratora danych osobowych zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności.
  2. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane przez Administratora w oparciu o jego zgodę, zaś w niektórych przypadkach opisanych w niniejszym dokumencie, w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną wcześniej zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

   III.            Zakres przetwarzania danych osobowych

Administrator może przetwarzać następujące kategorie danych osobowych:

  1. Dane Użytkowników kontaktujących się z Administratorem za pośrednictwem strony internetowej (zakres maksymalny):
  • imię i nazwisko,
  • adres poczty elektronicznej,
  • nr telefonu,
  • adres IP,
  1. W przypadku danych Użytkowników prowadzących działalność gospodarczą kontaktujących się z Administratorem za pośrednictwem strony internetowej, przetwarzane mogą być dodatkowo (zakres maksymalny):
  • nazwa firmy,
  • numer identyfikacji podatkowej (NIP),
  • adres prowadzonej działalności/siedziby
  • zakres działalności firmy,
  • liczba pracowników,
  • rodzaj umowy: umowa o pracę/umowa cywilnoprawna,
  • liczba cudzoziemców,
  • rozliczenia PPK,
  • rozliczenia z PFRON.
  1. Podane dane będą przetwarzane przez Administratora w celu wykonania czynności na żądanie osoby, której dane dotyczą poprzez udzielenie odpowiedzi na zadane pytania, sformułowania wniosków bądź przygotowania dedykowanej oferty.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do prawidłowego wykonania usługi. Dane osobowe przestaną być przetwarzane w momencie, gdy wygasną wszelkie uzasadnione powinności i ryzyka a w szczególności, gdy upłynie okres przedawnienia roszczeń i obowiązków wynikających z przepisów prawa.
  3. Podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić kontakt z Użytkownikiem oraz udzielenie oczekiwanej oferty.

  IV.            Sposób przetwarzania danych osobowych

  1. Administrator wykorzystuje dane osobowe w celu, dla którego zostały pozyskane. Dodatkowo dane mogą zostać wykorzystane do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, m.in. wykrywanie nadużyć i zapobieganie im, obrona i ochrona konsumenta.

     V.            Udostępnianie danych osobowych

  1. Dane osobowe Użytkownika nie są przekazywane przez Administratora podmiotom trzecim.

  VI.            Prawa Użytkownika

  1. Użytkownik, którego dane dotyczą na każdym etapie przetwarzania danych ma prawo do:
    • dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
    • weryfikacji poprawności przetwarzania danych,
    • cofnięcia zgody w dowolnym momencie ich przetwarzania,
    • wniesienia sprzeciwu, co do przetwarzania danych osobowych.
  2. W przypadku chęci skorzystania przez Użytkownika z przysługujących mu praw należy skontaktować się pod adresem: KONTAKT@HR-EXPERT.PL
  3. Każdy wniosek zostanie rozpoznany przez Administratora.
  4. Użytkownikom przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w szczególności, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.